Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az mameart.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: Tildy-Nagy Sára Krisztina e.v.
  • Székhely: 1171 Budapest, Kecskefűz u. 30.
  • Adószám: 69291731-1-42
  • Nyilvantartási szám: 52972346 
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info@mameart.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 70 409 9126
  • Számlaszám: 10401921-84494957-54501001
  • Nyilvántartásba vevő hatóság: Nemzeti Adó és Vámhivatal

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Rackhost Zrt. | 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41. | email: info@rackhost.hu | ügyfélszolgálat: +36 1 445 1200.

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Egyedi mintás női-, gyermek- és férfi- (póló, pulóver, babaruha) és egyéb textilnemü (szatyor, tornazsák), valamint lakberendezési termékek (díszpárna, vászonkép, tapéta).

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek!

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmaznak a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, mert a forgalmazó egyéni vállalkozó, így alanyi adómentes (ÁFA mentes kisadózó).

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

A termékek árain kívül csomagolási és szállítási költség külön kerül felszámításra. A pontos szállítási költség a fizetési folyamatban van feltüntetve.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy vagy kattintson a terméktájékoztató menüpontra, vagy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

A. A „Kosárba teszem” gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

4. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon / H – P történik 10-19 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 5 – 8 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 1,5-3 hét.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

5. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg)
  • Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: Visa, Mastercard, American Express típusú bankkártyákkal. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az alvállalkozónk által megbízott GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes kiszállítás a vászonképek kiszállítása esetén nem választható.
  • Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni. 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

6. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 5 – 8 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 1,5 – 3 hét

7. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a(z) GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. 

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

8. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

9. Jótállás

A forgalmazó egyes termékekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a hibás termék díjmentes cseréje illeti meg. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek. Az útmutató a textilnemükre ragasztott információs matrica tartalmazza.

Hibás termék esetén reklamációját a webáruház oldalán megjelölt emailcímre küldje, a hibát ábrázoló kép mellékelésével együtt. Ezt követően az adott emailcímről küldött válaszlevélben kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. A termékek a feltüntetett címre történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 14 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

10. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén a forgalmazóval szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. 

11. Panaszok intézése

A forgalmazó a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, a forgalmazó adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. A forgalmazó a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. A forgalmazóval kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

12. Adatkezelés

A forgalmazó a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: gyártó és futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges. 

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a forgalmazó a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a forgalmazó bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

13. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

MÉRET
A gondos ellenőrzés ellenére előfordulhat, hogy a mérettáblázatban megadott méretektől 1-2 cm-rel eltérő termék kerül kiszállításra, ilyen jellegű reklamációval sajnos nem tudunk érdemben foglalkozni, mivel a gyártó sem tudja mindig garantálni a pólók cm-re pontos/azonos egyezését.
Minden termékünk esetén a kattintható képek alatt egy táblázatban megtalálhatóak a gyártó által megadott termék méretek. Terméket csak abban az esetben cserélünk, amennyiben a gyártó által megadott méretek +-5%-kal, vagy a termék mérettáblázata mellett megadott cm-rel térnek el a valóságtól. Rosszul megválasztott méret miatt nem áll módunkban a pólókat kicserélni.
Kérjük mielőtt rendel, egy már meglévő pólót mérjen le és a legközelebb álló méretet válassza ki a mérettáblázatból.

RAKTÁRKÉSZLET

Nem minden termékből tart a kivitelezéssel megbízott cég raktáron elegendő készletet, hanem folyamatosan, a rendelések alapján szerezik be az üres termékeket és látjuk el őket a vásárló kérésére nyomatokkal. Ebből kifolyólag előfordulhat, hogy a beszállítónknál nem érhető el 1-1 termék. Ez minden esetben időszakos, átmeneti készlethiányt jelent. Ha esetleg a rendelésedben szerepel ilyen termék, akkor felvesszük a kapcsolatot Önnel, ajánlunk egy ár-érték arányban megfelelő helyettesítő terméket. Külön kompenzációt vagy kedvezményt ilyen esetben nem biztosítunk, ha nem felel meg az ajánlott termék, akkor a rendeléstől kölcsönös megegyezéssel elállunk. Igyekszünk a készlethiányokat elkerülni.
 
ELÁLLÁS
A megrendelt, 3 órán belül le nem mondott/nem módosított termékektől elállni nem lehet. Ezek egyedi gyártású termékek a vásárló kérésére a vásárló által kiválasztott méretben és színben készülnek, így nem vonatkozik rájuk a 14 napos elállási jog. Mivel egyedi megrendelés alapján készítjük a termékeinket, így rosszul választott méret esetén nem áll módunkban a terméket kisebbre vagy nagyobbra cserélni illetve a rendelés összegét sem tudjuk ebben az esetben visszatéríteni. Vonatkozó szabályozás:
 
45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1)
…Ön nem gyakorolhatja elállási jogát
(c) olyan nem előre gyártott Áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;…
 
 
SZÍNHŰSÉG, MINTA MÉRETE
A nyomtatás esetén a 100% színhűséget nem garantáljuk, de igyekszünk a látványképekhez legközelebbi színt eltalálni!
Az oldalunkon található minták esetén a minta mellékletében lázható minta-méretben készítjük a nyomatokat. Egyik minta sincs előre nyomtatva. Lehetséges minta méreteltérés 2-3cm is lehet.


MIKOR ÉRVÉNYES A GARANCIA?
 
Gyártó általi mérethiba
Terméket csak abban az esetben cserélünk, amennyiben a gyártó által megadott méretek +-5%-kal eltérnek a valóságtól. Rosszul megválasztott méret miatt nem áll módunkban a pólókat kicserélni.

Nyomat minősége nem megfelelő

Ha a nyomtatott minta színe 5%-al nagyobb eltérést mutat, vagy a minősége bizonyítottan nem megfelelő. Minden esetben szükséges a termékről készített, nem módosított fotó küldése a reklamációs email mellé.
 
Hiányos csomag
Hiányos csomag esetén reklamációt a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül fogadunk el.